søndag 21. august 2022

Vålerenga - Tromsø 1-0

La meg advare dere først som sist: Er du en av de fjolsa som er motstandere av VAR kan du slutte å lese med en gang. I dag har jeg nemlig nok en gang opplevd at dommeren avgjør kampen til motstanders fordel i en TIL-kamp. Jeg troppet nemlig opp glad til sinns søndag ettermiddag på Intility, klar for å se eliteseriekampen mellom Vålerenga og Tromsø.


Hadde ikke rukket i dag å være med de andre før kampen, og kom heldigvis noen minutter før dem til stadion så jeg slapp den grusomme køen i innslippet. Alle var heldigvis på plass til avspark, så vi sang og sang og sang.


I åtti minutter sang vi, og så fant AD1 og HD ut at de hadde fått for lite oppmerksomhet i dag. Vålerenga fikk et hjørnespark, der ballen til slutt havnet i mål, etter at det 110% sikkert hadde vært offside. Alle så det. Alle, unntatt nevnte dommere. Jeg er sikker på at AD2 i motsatt ende av banen også så det, men ham kan jeg faktisk tilgi for ikke å blande seg inn. Målet ble uansett stående, og kampen endte 1-0.

Gi oss VAR nå! Snarest mulig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar