søndag 11. august 2019

Rosenborg - Tromsø 5-2

Etter gårdagens 5-2-kamp i Våler var jeg ganske sikker på at jeg ikke kom til å få se flere 5-2-kamper denne helga da jeg i øsende regn satte kursen nordover fra Rena hvor jeg hadde overnattet.




Ankom Trondheim, parkerte bak Lerkendal og tok bussen inn til sentrum for å møte de 5+2 andre TIL-supporterne på 5 minus 2 Lions.  Her spiste jeg 5 sopp og baconstrimler, og 2 pølser, rösti og egg.


Etter en stemningsfylt minibusstur ut til stadion hvor det minst var 52 personer på bortefeltet, rigga vi opp flagg og gjorde oss klare til kamp.


Selve kampen er det ikke stort å fortelle om. Robert Taylor scora på returen etter en straffe, mens Morten Gamst Pedersen scora et frisparkmål verdt å skrive hjem om. Ellers scora en vestkantgutt, en sogning og en trønder med fortid i TIL. Dere får selv regne sammen hva stillinga ble.


Kent Are Antonsen kom etter kampslutt opp på tribuna og ga trøya si med nummer 5 minus 2 på til en fan, masse kudos til ham for det!

Jeg satte kursen sørover igjen, med en stor boks Ricola for å pleie min såre hals. Etter under 5+2 timers kjøring kunne jeg svinge innom kebabens svar på McD og BK for en sårt etterlengtet matbit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar