onsdag 13. september 2017

Hasle-Løren - Heming (0-3)

Hadde tatt turen aller aller nederst i Groruddalen, og etter å først ha huska feil tidspunkt for kampstart, og så kjørt feil på veien klarte jeg akkurat å komme meg til sidelinja før kampen starta.

Da jeg skulle sjekke inn på Groundhopperappen ble jeg litt satt ut! Det viste seg at selveste Anders Johansen også var på kamp! Jeg så ham ikke i nærheten av der jeg sto, så jeg fikk fotografert litt, og fikk se et Heming-lag som var ganske overlegne, men slet med å få uttelling.

Drøyt fem minutter før pause kom likevel endelig 0-1-scoringen etter et strålende forarbeid av Vital Curtis Caba. Like før dommeren sendte lagene inn for å hvile kom det også ett til, etter at Heming overrumplet H/L-forsvaret med å ta et frispark raskt.
Etter pause tok det ti minutter før det kom nok et mål, denne gangen etter en corner som på mystisk vis havnet i mål. Som en av Heming-spillerne sa i det han løp bort for å gratulere han som slo corneren «Det var det slappeste målet jeg har sett!».

Etter pause ble jeg stående sammen med nevnte Johansen, og da det ikke skjedde så mye spennende på banen ble det mye snakk om groundhopping, og om alt som er galt med den moderne fotballen.

Kampen endte ut med en fortjent seier til Heming, som var så overlegne at de halvveis i omgangen byttet en hel haug med spillere (Kanskje så mange som 7, jeg slet litt med å telle).







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar