søndag 25. juni 2017

Gjelleråsen - Gjerdrum 6-0

På vei hjem fra Hamar tok jeg en avstikker til Nittedal for å se litt ekte breddefotball også på det som så ut til å være en relativt fin dag.


Da jeg knapt ti minutter forsinket ankom Li stadion sto det fortsatt 0-0 i nabooppgjøret mellom Gjelleråsen og Gjerdrum, men ikke lenge etter jeg hadde fått leita opp kameraet begynte moroa!

Etter 17 minutter kom endelig kveldens første mål, og det var det hjemmelaget som fikk stå for, da en corner ble satt inn til 1-0. Ikke lenge etter kom noen regndråper, jeg så opp for å avgjøre om skyene kom eller dro, og det kom 2-0 (Jeg trooor det også var corner).

3-0 kom fem minutter før pause etter et langt innkast, og bare to minutter etter dette viser gjestenes forsvarsspillere nok en gang at min teori om at det lønner seg å klarere har noe for seg, da de gang på gang mislykkes med nettopp det, og det plutselig står 4-0. Det er også i stor grad uflaks som gjør at ikke Gjelleråsen får sitt femte før det blåses pause.

Også i denne kampen kom det regn i pausen, og i fravær av tribunetak forsvant en hel del publikummere, mens vi var en hel haug som klumpa oss sammen i den for anledningen tomme speakerbua.

Før to minutter av andre omgang er spilt kommer det målet Gjelleråsen ikke fikk rett før pause, og det står 5-0, noe som mer eller mindre fikk lufta til å gå ut av begge lag, så resten av omgangen ble rimelig kjedelig.

Et par minutter på overtid fastsettes sluttresultatet til 6-0, og tro det eller ei: Gjerdrums bestemann var uten tvil keeperen, som avverget langt styggere sifre!

Flere bilder fra kampen kan du se på facebook.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar