søndag 7. juni 2015

Oppsummering 7.6.15

Fort gjort å oppsummere fotballhelga denne gangen, selv om den tyvstarta alt onsdag.
Tyvstarten besto i at Stålkameratene konsoliderte sin status som Byens Beste Lag™ ved å vinne byderbyet hjemme i Stålhallen 2-1. Deilig, enkelt og greit.
Fredag starta så selve fotballhelga med at Tromsø IL viste tegn til endelig å ha kommet på rett spor igjen og slå Molde hjemme på Alfheim, kanskje drakta keeper Heigre kasta til meg etter kampen på Lerkendal viser seg å være ei lykketrøye?
Lørdag ble ukas nest viktigste kamp spilt, dette endte dessverre med tap for Juventus.
Til slutt ble ukas minst viktige kamp spilt på Nou Estadi i Tarragona. Opprykksklare Gimnàstic de Tarragona tok imot det andre opprykksklare laget, Real Oviedo, til sluttspillsfinale for Segunda B. Dette var første av to kamper (Som alt annet i Segunda B er ting litt kaotiske, så jeg vet ikke helt når returen er), og Nàstic vant 2-1.
Det man spiller om her er bare heder og ære, så jeg tror egentlig begge lag har en litt avslappet inngang til dette.
WWLW er fint, selv om jeg selvsagt _VELDIG_ gjerne skulle hatt seier også i CL-finalen.
Nå kan jeg bare nyte søndagsettermiddagen uten noen som helst bekymringer smile fjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar