mandag 9. mars 2015

Oppsummering 9.3.15

Sørgelig fotballhelg, til tross for enkelte lyspunkter.
På grunn av korpsøvinger med Mo Hornmusikk fikk jeg dessverre(?) ikke sett noen av kampene, men det hele starta altså lørdag da jeg plutselig oppdaga at  Gimnàstic de Tarragona hadde vunnet en kamp jeg trodde ikke skulle spilles før søndag. (Sånn går det når kampdatoer fastsettes med utrolig kort tidshorisont).
Søndag klarte Eintracht Frankfurt å gå på en kjempestygg smell mot Köln. Ja, Köln! Jeg gremmes!
Mandagskvelden var det duket for to oppgjør, med bare et kvarter mellom avsparkene skulle Manchester United ta imot Arsenal i FA-cupen, mens Juventus tok imot Sassuolo i serien.
Sistnevnte endte med nok en 1-0-seier, mens cupoppgjøret ble en sørgelig sørgelig affære for mine karer…
WLLW er kanskje isolert sett greit nok, men denne helga gir det en dårlig helhetsfølelse.
Håper jeg kan hente trøst i morgendagens treningskamp mellom Mosjøen og Stålkameratene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar