onsdag 23. september 2015

Oppsummering 23.9.15

Sukk, en hektisk fotballonsdag jeg hadde gleda meg til ble stort sett bare sorgen…

Først ut var Stålkameratene, som tok imot Mosjøen, men ikke klarte mer enn 1-3.

Neste var Eintracht Frankfurt, som var dratt til Gelsenkirchen, bare for å tape 2-0.

Deretter tok Juventus mot Frosinone. Frosinone. Hadde du hørt om dem før i kveld? Nei, det hadde ikke jeg heller. Etter å ha leda lenge klarte de å slippe inn en utligning over et minutt på overtid, og «den gamle dame» står nå med 5 poeng på 5 kamper for første gang siden 1970/71-sesongen! Jeg må innrømme at min tålmodighet med Allegri i beste fall kan sies å være tynnslitt!

Kveldens eneste lille lyspunkt var at Manchester United som forventa slo Ipswich, men de som så oppgjøret virka enige om at det ikke var noen stor kamp, selv om det var et oppløftende sluttresultat.

LLDW er for dårlig, rett og slett. Gleder meg til nye sjanser i helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar