søndag 20. september 2015

Endringer på bloggen

Kommer til å begynne å poste litt mer enn bare kampreferater her.

Noen av dere som leser her har kanskje sett at jeg pleier å oppsummere fotballhelgene (For Manchester United, Stålkameratene, Juventus, Eintracht Frankfurt, Gimnastic de Tarragona og Tromsø IL) på facebook.

Disse oppsummeringene kommer jeg til å flytte over hit, og jeg kommer også til å lete etter de gamle oppdateringene mine og legge dem inn med tilbakevirkende kraft.

I tillegg har jeg lagt inn to lenker i en boks til høyre på sida.

Den ene er til det fantastiske nettstedet FlashScore.nu som er den norske utgaven av den beste tabell- og liveoppdateringstjenesten jeg vet om!

Den andre linken jeg har startet med er til facebooksida til den geniale mobil-appen Groundhopper, som er uvurderlig om man liker å se fotball på forskjellige stadioner rundt omkring.

På sikt kan det tenkes at det dukker opp andre ekstremt gode linker i linkboksen, tar gjerne mot gode forslag.

Det kan også tenkes at jeg innimellom poster litt flere fotballpolitiske tekster her, slik jeg har gjort et par ganger tidligere (Serieordning og FIFA), men fortsatt vil hovedfokus være kampreferater, samt de nye helgeoppsummeringene.

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar