lørdag 2. januar 2016

Oppsummering 2.1.16

Kampene i England i romjula trekker vi et glemselens slør over, og så oppsummerer vi heller årets første helg.

Manchester United måtte jeg følge gjennom målvarsler på telefonen mens jeg kjørte i en tilsynelatende uendelig bilkø gjennom Oppland, Hedmark og Akershus, men gleden var stor da det endelig ble klart at de sikra årets første trepoenger.

Da jeg kom hjem fikk jeg sett slutten av kampen mellom Osasuna og Gimnàstic de Tarragona. Akkurat da jeg slo på scoret Nàstic, men ikke lenge etter utlignet hjemmelaget, og resten av kampen kjempet katalanerne med ryggen mot veggen. Ut fra det jeg så føltes det ene poenget som ble med hjem fra Pamplona nesten som en seier, så da dommeren blåste av fem minutter på overtid var også dette en finfin start på fotballåret 2016!

WD er absolutt godkjent på en helg som dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar