mandag 6. april 2015

Oppsummering 6.4.15

Jaja, da var endelig den norske fotballsesongen skikkelig i gang!
Lørdag ble jeg først litt skuffet av Eintracht Frankfurt som klarte å rote bort en 2-0-ledelse og ende opp med et uavgjortresultat. Heldigvis klarte både Manchester United og Gimnàstic de Tarragona å holde på sine ledelser, og da Juventus også halte i land en seier sent lørdag kveld var jeg blitt skikkelig optimistisk for fotballhelga som helhet.
Da mandag kom og Tippeligaen 2015 skulle sparkes i gang var jeg virkelig opprømt, men dessverre klarte ikke Tromsø IL å få den starten jeg hadde håpet på på comebacket i vår øverste divisjon, og det endte med et tap.
Isolert sett er nok DWWWL ikke så dårlig, men måten uavgjorten kom på og hvor tapet kom gjør at jeg totalt sett er litt skuffet over fotballhelga.
Snart kommer også Stålkameratene i gang med seriespillet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar